Lördag 21/9

i somras var vi på Cissis 40 års FEST!
Det var jätte trevligt!!
Kommer ej ihåg namnet på stället där vi var, men det var utanför Vellinge och var jätte mysigt.
Vi, tjejerna, sjöng en sång som HELENA hade skrivit och som var sååååå himla bra och rolig.
Dans var det natten lång och just nu.......känns det såååå länge sen... 10 Augusti.
 
Idag är jag gräs änka...
Förlåt...men oj vad det är skönt.
Jag är ledig fre-lör-sön.
inga krav...förrutom de som är ställda av MIG själv, och det kan iofs bli ngr styckna.
Igår hade de 2 minsta barnen studiedag så vi var på Emporia och lite sånt.
Jag kan fortfarande inte förlika mig med det stället.
Jag vill bara fort därifrån. Men vi åt lunch på MAX, var en runda på Stadium, Hollister och Illum Bolighus, som för den delen är det enda stället JAG gillar där.
Nils är med Peppe, Håkan mfl på Hockey med Dinner ikväll, de började redan kl 14.00.
Så jag ska bara chilla här hemma.
Barnen är just nu lite utspridda över dagen med kompisar och matcher etc.
Men alla kommer hem snart.
Jag har även ikväll tänkt prova ut lite klädval/ kombinationer till vår resa
Vi ska ju på The Royal Wedding på Mallorca, idagarna 5, vilket ska bli helt fantastiskt underbart.
Jag måste nästan nypa mig i armen för att förstå hur underbart det ska bli.
och det är snart....
Jag ska för en gångs skull, planera och prova och lägga fram min packning.
För en utav mina sämsta sidor är att packa ordentligt, planerat och vuxet.
Jag ska tvätta och stryka i tid, planera dag för dag, kväll för kväll.
Tur att jag kom på att mitt pass gått ut...så både Kalle och jag fick förnya passen igår.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0