Måndag 23 September och Oii Design <3

Som ni vet har ju FACTORY, där jag har förmånen att jobba blivit nominerad till en en utav Sveriges Bästa Dambutiker.
Av Tidningen HABIT!
Habit är modebranschens egen facktidning. De bevakar och skriver om mode- och branschtrender ur en nyhets- och affärsvinkel.
WOEW!
Galan är den 5 November på Cirkus i Stockholm och det är såååå spännande!
 
Jag ÄLSKAR ju Barn kläder! Och beställer en hel del på nätet.
Jag har fastnat för Oii Design.
http://www.oiidesign.se
Även Oii Design har blivit nominerad för BÄSTA BARNBUTIK! 
Vilket sammanträffande! 
 
De säljer barnkläder för OSS som värdesätter design. De har över 150 märken; Acne, Cheap Monday, Mini Rodini, etc. med en helt OTROLIGT snabb leverans!
Mina eller våra (ingrids och mina) favoriter är ju LIVLY (dessutom Hovleverantörer), Mini a Ture, Caramel baby & child, How to Kiss a Frog, Little marc Jacobs, Marmar Copenhagen, Zadig & Voltaire, Scotch R`belle mf.fl!!
Nu senast klickade vi hem en Ursöt Klänning från LIVLY, i skönaste jersey med svarta rosett detaljer i sammet och såklart...ett MÅSTE....tuggummi rosa HUNTER!
Skönt att vi är överens än så länge om det mesta i klädväg... :)
Så jag var bara TVUNGEN fota lite i fredags när klänningen kom !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0