Stockholms Helg, Wedding Maggan & Richard 24-26 Maj

Vilken Helg!
Igår var jag mer död än levande.
Sliten så att säja ....
Men det var det värt, för det var en super mysig Helg! Mysig o mysig.....Mer intensiv, fest 24/24 kändes det som, och sådär härligt lyxigt!
På Fredags kvällen efter vi checkat in på Hotell o fixat oss, bjöd Svärmor oss på en hejdundrande Middag på Operakällaren...
Det kommer jag skriva mer om sen, för DET var en upplevelse!
Åt och drack o blev ordentligt uppassad i timmar...
Sen var det bara hem till Hotellet och sova ngr timmar, innan frukost, 1 1/2 timmars intensiv visit på Svenskt Tenn, Natalie Schuterman och Livly!
Sen var det dusch, smink och fix innan Wedding i Veckholm utanför Stockholm.
ÅÅÅÅh Herregud!
VI...tyckte vi var ute i god tid...Ingvarson tid.
Men trots Gps, och kartläsare både på internet och utskriven karta irrade vi runt lite....innan vi insåg att klockan var 14.45 och bröllopet började 15.00.
Vi var TOTALLY LOST!
OMG! Nils, han körde i 160 på alla små skogsvägar som fanns, svischade förbi "Lördags-bilåkare" som var ute o körde i godan ro i det fina vädret för att insupa det den vackra Maj-rapsen.....
Svisch! körde vi förbi.
Kände oss som gästerna i filmen: Four Wedding and a Funeral.
Nils, han  körde som en galning och vi andra 4 satt och höll krampaktigt fast oss i det som fanns att hålla fast sig, höll på att spy av alla kurvor och backar...
Vi höll andan...tills jag skrek:
-Jag ser kyrkan!!!
Kl. 14.57 skrek hjulen in på kyrkogården och jag citerar Anna:
Som sagt.....Brudparet strålade och Nils vackra kusin och Richard var så lyckliga och fina!
Ett vackert, roligt och himla mysigt bröllop ute på landsbygden.
Maggan var så otroligt vacker och är en fantastisk människa utav rang!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0