Ledig Helg, Poolbad och mkt umgänge...Sön 19/5

Ledig Helg med sol och bad!
Det har verkligen känts som Sommar!
Underbart!!!
Barnen och kompisar har badat i timmar, jag har suttit och solat och tagit det lugnt.
I Fredags blev det spontan träff hemma hos Eva. Karin och jag skulle igentligen haft tjej-middag men Karin har operarat bort sin visdomstand och blev därefter allvarligt sjuk...så tjej middagen fick ställas in.
Men vi träffades ngr tjejer ändå hemma hos Eva och satt ute och drack vin och käkade charkisar, ost och chips i många timmar.
När jag, Åse och Helena gick hem, kändes det som en ljummen sommar natt...
 
Igår var det BIG TIME EuroVision Song Contest i Malmö och ja...jag skullle kunnat skriva en bibel om allt skoj och stohej som hänt i Malmö!
Och jag ångrar att jag inte gick på ngn utav delfinalerna med Ingrid....Men det får bli nästa år, i Köpenhamn!
Vi firade Eurovision-We are one hemma hos Ståhles med ett gäng.
Det är alltid så mysigt och hem trevligt hemma hos Cissi och Tomas.
Det blev lite...tv tittande...mellan den goda maten och drycken!
 
Idag..Söndag är det Slappe dag med Regn....och som passar som en avslutning på allt Festande och glamour som Eurovision fört med sig!
En riktigt Familje Hemlighet avslöjas nu :
Nils har varje kväll följt alla delfinaler och idag har han legat i "soffen" och itensiv-kollat" i REPRIS hela Euro Vision Contest!
Ja, han är den i familjen som varit MEST insatt! Mkt intressant :)
 
Top: Valerie från factorymalmo.se
Skor: A pair från factorymalmo.se
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0