Fredag 5 Juli

När den Svenska Sommaren är som BÄST, då glömmer man bort alla kalla, vindiga, regninga och trista dagar.
Då lever man upp!
Just nu, i eftermiddag ikväll har det känts så.
Karin och jag har packat upp o fixat till FALSTERBO HORSE SHOW där FACTORY ska ha en plats och vi 2 ska sälja!
Det är 2:a året i rad och det är så kul!
I eftermiddag har vi mest chillat...jag sprang en runda ....liiite sent att tänka på Beach 2013, ja vet....nu satsas det till Beach 2014 istället :)
Sen har vi grillat, kidsen har badat och badat och badat, öppna glas dörrar med go musik, chardonnay och kravlöst.
Det gillar vi!
Det känns som Semestern har börjat, fast ett hårt jobb väntar oss.
Det är ju så det ska vara! Semester känsla på Jobbet :)
 
Ingrid har gått på rid läger.
Klockan 09.00 till 17.00 varje dag.
Så duktiga de har varit!
Galopperat barbacka, hoppat och byggt hinder, kratsat hovar, mockat, lekt och mellan det ätit och fikat.
Jag är så GLAD att jag anmälde henne för dessa dagar har varit oerhört viktiga och bra för henne.
Hon har varit såååå trött på kvällarna, att hon en kväll grät ngr tårar för det var sååå jobbigt med en sån stor häst, MALOU.
Men det fixade sig andra dagen och summeringen är super positiv av dessa dagar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0