I Sommar DÅ......Ons 30/1

I Sommar... Då......
Jag fick en sån jäkla inspiration fr A & H senaste Podcast....
Om att man inte ska sluta drömma och fantisera...som vuxen.
Och då menar jag drömma om lyx i livet.
För DET ger så mkt, man blir lycklig och det ger en människa "Hopp".
 
JAG tex....
...jag drömmer och ser min status såhär i Sommar:
En Riktig sommarkväll är här...
Klockan är 8 på kvällen och det är så ljummet så ljummet ute.
Vi har varit på stranden och haft en Underbar Dag....
Nu har vi ätit lite grillad fisk...barnen är trötta ef en heldag på stranden och badar i poolen, lugna och snälla.
Nils, min man är snygg, brun och skäggig och ligger i vår nya fina vita Lounge soffa och pratar och skrattar åt och med mig.
Han har skrynklig vit linne skjorta och shorts och jag känner mig x-tra kär denna kväll.
Vi har alla våra glas skjutparti öppena och det spelas loungemusic i högtalarna...
Jag svänger min brunbrända ben (iklädda små korta vita shorts) över min nya vita trädgårdsmöbel som är så snygg och lyxig att jag mest vill hänga DÄR.
Jag har duschat, doftar lite chanel cristalle, jag är osminkad men ändå snygg med fräknar på näsan, ni vet...
Jag har en tunn ljusblå silkes blus på mig och den ljumma kvällsbrisen smeker min underbara blus.
Min bruna hand med diamant håller i ett iskallt glas Apple tini som jag sippar på.
(appropå DET är det Apple tini jag ska dricka hela sommaren lång).
Jag är såå ostressad man kan vara...
och jag njuter av livet, familj, musik, sommar och Appletini.
 
Åååh vad jag längtar! det pirrar i magen och den där drömmen kan väl inte vara så svår att fånga!


Kommentarer
Veronica

Jaaaaa!

2013-01-31 @ 20:32:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0