Tjej Middag och 33 års Middag....Tis 9/4

Idag har jag fotat för stylist jobbet jag gjorde i Februari.
Det var ngr bilder vi inte kunde göra då...för det var ...just det Snö.
Slutförde jobbet idag och Ingrid fick hämtas från skolan för att vara modell.
Duktig som hon är!
 
I Fredags hade vi Tjej Middag...en annan konställation än SKK.
Vi har det himla mysigt och snackar o snackar...att klockan hann bli halv tre innan vi gick hem.
ja, jag var så trött på Lördagen att jag somnade i Matildas soffa...vid 23 tiden....PÅ hennes 33 -årsmiddag....
Iallafall....vi 6 tjejer träffas, alla tar med sig en rätt o lite vin...ja så kan kvällen bli precis HUR som helst.
Denna gång var vi hos Jessica i hennes fantastiska Hus, inte ofta jag vistats i Fantastiska hus med mkt god smak, men det var Jessicas hus.
Jag lyckades såklart....spilla ut 1 rödvins glas på Jessicas vita duk....OBS! innan vi ens satt oss till bords.
-Åh vad skönt, tyckte Karin.
Så slapp hon :)
Det andra spillde jag ut när JAG skulle tillaga MIN rätt.....ja såklart...
Men annars var det SUPER TREVLIGT!
 
Matilda, en annan Vädur, fyllde ju som sagt 33 den 2 April.
Så det firade hon med en Middag för lite gäster.
Alltid god mat och gott vin.
T.om hennes ex Dennis som är ett ex av Mästerkocken...gav henne högsta betyg på hennes Thai-gryta.
-Kunde inte gjort det bättre själv...sa han.
Ur trevligt kväll med roliga o intressanta människor...tyckte jag....innan jag somnade i hennes soffa del vill säja.
 
Söndagen firade vi ju MÅNS, som ni vet.
Så det var en Väldans Händelserik och perfekt Helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0