Tennisens Dag och Härlig Familjehelg 12-14/4

Vilken Dag det blev!
TENNISENS DAG!
Och ja...alla vi hade ju såklart jobbat för det. Men vi trodde väl inte att det skulle bli sååå lyckat, för det blev det!
Mkt folk, (det är ju såklart en fördel), Bra ordnat (det tackar vi hela Vellinge TK och projekt gruppen som jag ingick i för), Mkt aktiviteter för barnen (mini tennis, slå bollar mot både Stefan och Magnus, Godis regn m.m.) Bra utställare för de stora (Unica, Memago, Bryde´s Pearl tennis..ja man kunde både shoppa och få massage), Lotteri med fina priser (som övernattning + frukost på Hotell Gässlingen, 3 rätters på Ängavallen, P-kort på både Skanörs Gästis, Limousin service, Massage, Vanningen m.fl, smycken, hårprodukter, och inte minst en barnvagn fr Baby Jogger!!).
Vilka sponsorer!!!!!!!
Stefan Edberg och Magnus Larsson bjöd på en minst sagt rolig och intressant uppvisnings Tennis för hela publiken!
Och Karl och hans tennis kompis Nils fick spela ett Tie break mot och med Edberg och Larsson FÖR publik!
Det var så lyckat och det blev en oförglömlig Dag!!!
Så roligt med glada positiva människor och en fantastisk Förening!
 
Vi hade även en otroligt MYSIG Familje Helg!
Farmor Farfar, Karin o Henrik från Hamburg, Erik och Malte fr Stockholm kom och vi både införskaffade en NY och premiär grillade :)
Middagar och mysigt chill allihopa!
Vi avlutade med Middag på Vapiano på Söndagen som en riktigt ITALY familj!
Jag är så glad över både MIN familj på min sida och för MIN familj på Nils sida!
 
Ingemar, min Svärfar!
Det var TACK vare han som hela eventet tog fart.
För utan honom så hade det aldrig skett!
F.d ordförande i Smålands Tennisförbund, Gammal Davis Cup spelare och representant för Stefan Edbergs stiftelse så är det klart att han fixar det!
Han älskar ju Vellinge TK och de Älskar honom!
Ja, jag är mkt stolt över min Svärfar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0