MÅNS 13 år, MATILDA 33 år....2-7 April

Många Älsklingar som fyller år i April.
Har i hela mitt liv haft många Vädurar omkring mig...
Jo för att Lejon och Vädur passar ihop.
 
Såklart att mitt Äldste barn skulle bli Vädur.
Måns, min älskade lille son fyllde 13 år i går.
Tonåring! min lille "Teeeaniiiiis".
Som jag alltid skrivit på bloggen på alla hans födelsedagar...
"Min förstfödde son, ja även mitt förstfödde barn.
En STOR gosse som föddes en solig Fredag den 7 April kl 15.06 på MAS i Malmö.
Stor ja....vägde 4235 gram och var 54 cm lång. (det har syskonen aldrig nått upp till).
Världens sötaste, med svart hår och mörka ögon och världens sötaste födelsemärke på benet.
Som vi senare kallat för "sås fläcken".
Det var han och jag mot världen, det första året.
i Malmö, i Malmös alla parker och cafeér och butiker :)
Han låg där i sin prins vagn, en engelsk marinblå Silvercross med stora hjul.
Jag hade sytt ett mörkblått sammetstäcke med 3 guldkronor fastsydda.
Ja, han var ju prins från början :)
Han är en person som sprider såååå mkt glädje och och är social och glad!
Men oj oj...vad mkt huvudbry jag haft med honom.
Vädur!
En entertainer, när han vill....en gosig kille...när han vill och humor frisk...när han vill.
Har många järn i elden, initiativ rik och pratig...
Är vi lika!?
O ja....så lika i sättet att till och med JAG ser det!
13 år igår, och det firade vi med massor av fina presenter.
Han hade "bara" önskat sig kläder, skor, klocka...så det fick han ju såklart :)
Önskan om Middag på Vapiano och Marängswiss hemma med film med hela familjen!
Han var grymt nöjd,  det var han.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0