Stylist-Let, Syster Lunch, Kokos korvens historia......Måndag 22/10

Varför säjer jag till folk att jag är Ledig? När jag igentligen HAR en maaassa att fixa och göra!?
Morgonen började med frukost med SKK, där vi som vanligt snackade bort 1-2 tim över en latte med Världs viktiga frågor :)
Åkte sen till stan för att leta stylist grejer/ kläder till stylist jobb jag ska göra på Onsdag.
Mötte upp Matilda och Vivi för en snabb koll-introducering på Zaras bebisavdelning för att visa hur fantastiska bebis kläder det finns där! vi hittade en massa !
Lunch på Cafe Cafe eller vad det heter, jag åt en rotfruktsoppa med lax o levain bröd (Levain bröd...som jag numera döööör för, sååå gott med smör från Normandie, nä smöret fanns det inte på Cafe cafe).
Matilda och jag snackade bort ngn timme där vi gick igenom vad vi gillar och inte gillar i mat-väg.
Och ja...vi har rätt så lik mat-smak.
Ja, förutom att Matilda försökte övertala mig om att hon är mer en gourmand än vad jag är ......
Jag själv är just nu inne i en Frosseri-period där jag inte har ngn som helst koll på varken kalorier och kolhydrater eller träning.
Jag frossar i allt gott, och ja.....det är ju så gott!
Kokos korven var oxå med såklart....ja Vivianne alltså.
Jag kallar henne för det, för det kallade jag Matilda för när hon var liten.
Kokos korvens historia är från böckerna: Lillasyster Kanin av Ulf Nilsson och Eva Eriksson.
Vi fick de böckerna av våra föräldrar....
Och de är så fina, de böckerna.
Just det....en bra present till Vivi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0