Engagement Suprise, Lyx bruds Häng och lite gräsänka.......Sön 21/10

Ojoj.....vilket lyxbruds-posh-häng jag hade igår.
Vi firade fina underbara Sara som gått o förlovat sig i Hong Kong med bäste Mattias<3
Vi överraskade henne först hemma hos Ann, dit hon kom alldeles ovetande i tron om att ha en mys tjej kväll med Ann.
Så överraskad hon blev och glad, så efter ngr glas Bollinger så blev det mer drinks and dinner på Restaurang Bastard i Malmö.
Maten där var ok....endast 3 rätter att välja...men det speciellt utvalda vinet var super samt "charkisarna" before.
Så härligt och mysigt med dessa vackra, ubersnygga och roliga kvinnor.
Jag fick en Härlig dos av Chanel, Louboutin, Celine och Jimmy Choo!
Varit Gräsänka denna helg som jag nästan inte känt av eftersom jag varit såå busy :)
Nu väntas Nils och Måns hem, små kidsen sover o jag är såååååå trööööööött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0