Tv, Bröderna Brothers, fotspa och Barnkläder, Ons 21/11

TV.
Jag kollar väldigt sällan på Tv, ja, jag hinner inte...
Men alla Tv kanalerna som visar "play" är ju super.
Bergh flyttar in..... Carina Berg är ju bara så rolig och gulligt smart.
Så mycket bättre...har följt alla säsonger, tycker dock denna är ngt...seg.
Och såklart web- tv, mitt ABSOLUTA Favorit program och blogg.
Spm både inspirerar och gör en glad är:
Middag med Hanna och Amanda.
Förstår inte varför de har ett program på ngn utav de kända tv kanalerna!???
Tycker sååå mkt om dem och skulle hur gärna som helst vilja bli kompis med dem båda.
Roliga, smarta (street, Amanda) galna, snygga, vackra och sååå fantastiska!!!
 
Bröderna Brothers.
ja.....(Måns och Karl).
Åååh vad de gör mitt Mamma hjärta glad när de är sådana där brödrar som liksom håller ihop.
Som nu...när det hänt lite saker på skolan, ja....då håller de hop i vått och i torrt.
Måns, han får ngt svart i blicken när han hör om det hänt sin lillebror ngt...
Två kvällar i rad, har de "sovit över" hos varandra, legat och lyssnat på "Sommar pratarna", ngt som jag tycker tillhör allmänbildningen....
Igår lyssnade de på Henrik Dorsin (Ove Sundblad/ Solsidan) och ikväll,  John Guidetti, känd fotbollspelare som råkat ut för hemska hälsoproblem (nu talar vi slicka om fingrarna efter tagit i rå kyckling, fick jag berättat av min son Karl).
De ligger där och lyssnar o små skrattar, så mysigt!
 
Barnkläder.
Ja, det ÄLSKAR vi ju, JAG!
Och har ALLTID gjort.
Bonpoint, Mar Mar Copenhagen, Pomp de Lux, RL och nu har jag hittat LIVLY, ett svenskt ur sött märke.
 
Nu....Fot spa by my self och Berg flyttar IN!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0