Tung Höst med små ljusglimtar, Tis 13/11

En Tung Höst, det är det.
Många sorgliga saker som händer och sker runt omkring en.
Men så är väl Livet, säjs det.
Helgen var som en tumult men det har stabiliserat sig, det har det.
En liten ljusglimt var att vi var på Dinner hos Ståhles.
Och det är ju alltid trevligt att träffa Vänner! Och många fina roliga Vänner är det.
Vi fick höra om Kristians resa till Nord Korea b.la.
Såå intressant, jag fascineras varje gång jag hör om det landet.
Ungefär som "True Man Show", alltså nästan sa jag..... :)
God mat och en Positiv avstickare till allt det hemska.
Annars var jag ledig och fixade lite.
Inte den bästa helgen alltså.
Nils o jag har iallafall ngt litet positivt att se fram emot i början av December, bara vi kommer iväg! .....
Nu känner jag mig bättre till mods och hoppas på det Bästa.
P&K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0