Ingrid i LIVLY klänning på väg till Kalas!



Kommentarer
Sara

Det blir såååå fint hemma hos er, gillar verkligen ditt pyntskåp m allt de danske! ;) ska bli kul att få se live next weekend! Lyx matta tror jag på! Inget "bloggelibloggsnyggelisnyggt" önskas iaf! ;)

gått igenom hela bloggen då jag inte haft möjlighet i Kina land.. Det e just för coola trendiga människor som dig man har web tv!!! :) du har annat f dig onsd kl sju, (om Middag hos A & H skulle visas då) d e ju d som e såå bra! :)

O Johanna, här e sååå mkt sjukt j-kla snyggt så jag känner mig som stenåldern, helt crazy, jag tappar fattningen flera gng om dagen, tur att ingen kan tala engelska! ;) du hade gillat att se detta, jag har aldrig aldrig sett d ngn annanstans, sjukt snyggt klädda kvinnor, drop dead fab gng 1000000!!

ses snart o alltid roligt att följa dig! pok

2012-11-26 @ 07:07:02
sara

O klart att du ska ha Chanel o Cartier! inget annat? ;)

2012-11-26 @ 07:08:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0