Söndag 18/3

Igår kväll var vi på Middag hemma hos Nyqvists.
Supertrevligt och undebart god mat och Vin, å vad jag uppskattar god mat och vin!
Trevligt med människor som kan :)
Noréns och Ståhles var oxå med, tyvärr blev Tomas sjuk, vi saknade dig!!!
Mycket vin och mycket snack...b la om när Karin lugnt och pedagogiskt skulle "rädda" en liten fågel och bära ut den till soptunnan, tur att dottern Frida var  med och "rättade" till storyn, hahaha ....:) :) :)
Jag kände mig som lite som "Los Angeles Style" med MIH utsvängda jeans, highhills och donuts i håret.

Idag är jag t r ö t t ......och har fått sån pollen allergi att jag inte fattar själv hur det kunde hända.
Grymt kli i ögonen och näsan, och detta har jag fått i vuxen ålder, strange!
Idag blir det God Söndags Middag i vanlig ordning, filmtajm och liten huvud planering till husbygget....
Kakel, klinker........
Jag är så peppad inför att fixa kidsens rum.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0