Johanna 40 år!

Ja, jag fick faktiskt VÄRLDENS Bästa Födelsedag!
Som min Mamma skrev:
-Men det är du väl värd!???
Ja, för det var jag!!!!!
Blev så otroligt uppvaktad av min man och mina barn på morgonen, med smoothie (favorit), sång, fint brev av äldste sonen, fin målning av yngste sonen och dottern.
Ett vackert halsband av Svärföräldrar och barn och Världens Finaste ring av min ÄLSKADE MAN!
Sen fortsatte dagen tillsammans med bästa Familjerna Nyqvist, Norén och Ståhle i Köpenhamn på Tivoli, med karusell åk, sockvadd, glass,  rosé, vin, öl och Middag!
Vilken Sommar DAG!
På kvällen när vi kom hem drack vi MOET och åt gåslever och löjrom och firade!
1000 TACK! Alla NI!
För att ni ville vara med och fira MIN DAG så rolig som jag önskade!
Tack för paket, skönsång, blommor och Vin!
Jag är överväldigad!
Tack alla hälsningar på FB, Fina ord och hälsningar, för blommor från Stockholm (tack underbara Annelie), Tack ! för ur cool Kosta Boda mun från Kära Svägerska m familj i Hamburg!
Tack för alla telefonsamtal och sms!
Alla dessa kärleksfulla känslor som stormade över mig!
JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!!!!!!!!!


Kommentarer
Veronica

Ja det är du värd!!

2012-07-25 @ 00:05:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0