Tisdag 13/9

MIN DAG:
Fota hos Nils till Factorys fina web-shop: www.factorymalmo.se
Hem och jobba, sätta in bilder och beskrivningar, Kalle kommer hem, fixar mellanmål till honom samtidigt som jag steker köttfärsås och packar Ingrids ridsaker samt macka.
Kör Kalle till hans tennis lektion, hämtar Ingrid och kör henne till tandläkaren, ringer hennes ridlärare och be henne förbereda hästen, efter som vi inte hinner i tid.
Kör Ingrid till ridskolan och är där med henne  ca 10 min tills jag sticker iväg ner till byn för att posta viktiga brev/ paket, köper vitsåpa till våra golv och handlar.
Hämtar Ingrid, sadlar av och ryktar, trycker i henne en macka, kör henne hem, dumpar av henne, och kör vidare till Kalles klass föräldramöte 1 1/ 2 tim, kör hem, möter Nils i dörren som åker iväg på tennis.
Jag lägger barn samt trycker i mig spagetti o köttfärssås och när barnen somnat börjar jag STOR STÄDA samt få undan allt vårt "skit" i lådor. Imorgon ska det  fotas hus....
Tänk....jag bara drömmer om att bara få vara utan ha dåligt samvete för att som skall göras!!!!!
Men VEM ska då göra det??????
Iallafall så skulle jag hemskt gärna vilja ha ett sån här NAGELLACK glas-skulptur från Åsa Jungnelius for KOSTA BODA.
Tycker det är både snyggt och coolt!


Kommentarer
Malin

Power woman!!!! Det ar vad du ar kram

2011-09-16 @ 00:46:46
URL: http://Malinlondon.wordpress.com
kristina

Full rulle med andra ord. Spännande med husbygget vart ska ni flytta. Ska kika på hemnet när ert nuvarande hus kommer. Brukar kolla hus i Vellinge eftersom jag bott där.

Kram Kristina

2011-09-17 @ 16:49:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0