Onsdag 29/6

BROTHERS!!!
Jo det är klart mina söner bråkar. 2 års skillnad och så jäkla Viljestarka båda två.
Ibland har jag undrat om de någonsin kommer bli bästa Vänner!!!........För det vill man ju.
Jodå jag har bråkat med mina 3 (Syster Matilda har många historier) och Nils och hans 3 syskon bråkade oxå (det säjer iallafall min svärmor, även ifall Nils inte kommer ihåg det !?).
Kalle har nu varit borta i 2 nätter och 3 dagar hos Favorit Moster Matilda och Kettil (Matildas kille och Kalles favorit).
Han har såklart INTE längtat hem, det gör han iofs ALDRIG!.....snyft....
Men så blev han ju sååååå omhändertagen av Matilda och Kettil.
Restaurang besök, Museie besök, Picnic i Slottsparken, Data spel, Jacuzzi bad, och ett studiebesök på Tatoo-shop (Tatuering) på Engelbrektsgatan. Kalle är Myyyycket fascinerad av Tatueringar och  hur det går till........
TÄNK...så gulligt de ordnat och fixat för honom, såklart han inte längtade hem, förrän idag.......
-Bara efter MÅNS! sa han...
Så Matilda satte han i en taxi (Nils o jag jobbade) och cool som han är visade han såklart vägen till Mårtensgatan!
(Jo, Matilda såg till att det var ok, betalade  och gav tel nr etc.)
Och sen så såg jag denna konversation via Facebook mellan bröderna!
Då tänkte faktiskt jag att det är klart att de underbart bästa bröderna håller starkt och mycket av varandra!!!!!!!
obs! detta är exakt avskrivet.
MÅNS: -När kommer du hem?
KALLE: jag kommer ca en timme
MÅNS: -kom nu
KALLE: -om du kommer nu så kan jag åka tidigare
MÅNS: -vart ska jag komma
KALLE: jag får åka när du kommit hem
KALLE: -när kommer du hem
MÅNS: -jag är hemma
KALLE: -jag kommer hem nu
MÅNS: -ok
MÅNS: -om en kvart ellr
KALLE: -ca en kvart hejdå SES!
MÅNS: -ja





Kommentarer
Karin N

Det kallar jag syskonkärlek :-)

2011-06-29 @ 23:26:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0