1:a Holiday Weekend 8-10/7

Äntligen Semester!
Men än så länge har vi inte anammat det...
Men snart......
Varit lite på stranden, Karin (svägerska) och Henke (lill kusin) fr Hamburg har varit o hälsat på, de åkte sen vidare med Svärföräldrarna till Gbg, till Partille -Cup där Karolina (kusin) spelade Handboll Cup, Lille Kalle fick följa med på en 3-dagars tripp. TACK! snälla! Ja, jag vet.....fullt ös, medvetslös!!!!

Jag hade en liten Dinner här i Fredags med Karin och Jenny, Hälleflundra, Löjrom och Lanson, lite Gourmet.
Lilla Ebba (jennys dotter) fick hänga med, så hon och Ingrid lekte med barbie hela kvällen lååång.
De lekte mest med "Ken-arna", som tydligen gjorde slut hela tiden..... :)

I Lördags var vi i Barsebäck och hälsade på Nils barndomskompis som var hemma på sommar-visit, annars bosatta i Sydafrika (J-burg).
"Hunke" och hans familj bjöd på Grill-lunch och bad i Barsebäcks hamn, GUD så mysigt! det är där alltså.
På kvällen hämtade vi hem Kalle fr Mellby och stannade även där på Grill och släkt-träff :)

Idag har vi packat och packat...att vi ALDRIG kan vara strukturerade !
Nils TROR att han ÄR, men tyvärr NOT! (strukturerad).
Jag plockar fram, Nils plockar bort.
-Du skämtar! Inte ska du väl ha såååå mkt med dig på hela 3 veckor!!!!!
(hela sängen full)....
Varpå jag säjer:
-Nä, jag ska bara rensa ut lite..... (typ INTE)!
Men han hinner inte se när jag packar och smusslar ner.
Vi hann även med 18 årsmiddag hos Anna, David (kusin) fyllde 18 år idag!!!!
Ingrid och Agnes (lill-kusin ) fick rida Paulines (kusin) häst!! LYCKA!!!

NU väntar HOLIDAY in FRANCE!!!
J'aime la France!
Magnifique authentique Biarritz!
Alimentation, vins, mode, mer et surf.
Nous ne pouvons pas attendre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0