Söndag 27/2

Köpte en lampa på Living & Room när Anna inreder var här hemma.
Tycker det blev bra!
Passar in vid soffan, kommer väl prova andra ställen i huset!
Men inget annat än vitt/ beige eller svart kommer, TYVÄRR, in i detta hus....lite Josef Frank är ok :)
Ja, jag är mkt inspirerad av www.houseofphilia.se
Men vem är inte det? hihi....

Måns har hängt på Bryggeriet i Malmö nästan HELA sportlovet!
Han och Philip är som besatta av skateboardåkning, och jag ska erkänna att jag tycker det är lite coolt.
Skate-stilen är "my cup of tea"!
De har till och med hjälpt de "stora coola killarna" att städa ramperna efter lite ombyggnad, och för det fick dem en typ over size stl XXL Skate tröja, som de blev JÄTTE glada över!
Känner mig trygg att lämna han där, ja...jag har pratat med killarna i receptionen och ja...man måste ha medlemskort och ja....det är som en fritidsgård, alla hjälper alla!
Till o med Nils verkar vilja ta upp sin skate-board åkning, Tja....."Gubb-åkning" finns på Lördagar kl.10-14.
Det är bara det som vi inte hade nog med att köra! (våra bensinräkningar!!!!).
Fram och tillbaka till M-ö 3 ggr i veckan + matcher, nu är det typ 7 dagar i veckan + matcher!
Jaja....
Hoppas de kommer köra runt på oss när vi pensionärer!
Nu väntar en FULLSPÄCKAD vecka!
Factory, Pomp de Lux release, stylist och massa annat skoj!!!!


Kommentarer
Anna Inreder

Så sntggt det blev!

Kram Anna

2011-02-27 @ 19:23:28
URL: http://annainreder.blogspot.com/
Anna Inreder

Så snyggt det blev!

Kram Anna

2011-02-27 @ 19:24:12
URL: http://annainreder.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0