Tisdag 26/10

OJ! vad Nils kommer bli sur att jag lagt ut denna bild...
Tvingade honom idag när vi fotade till Factory att ta en "snabb bild" på oss 2, till ett litet hemligt projekt.
-Nä fy fan! vad präktigt, det ser ut! sa han om oss 2.
Tja, präktiga är väl det sista vi är (Thank´s GOD)....men tydligen har vi ÄKTENSKAPSSTYCKE!
Det har vi hört sååååå många gånger.
Sist  på Synsam frågade de mej sedan om Nils var min storebror !?
Inte vet jag...
Skillnaden är kanske att Nils har mörkbrunt svallande tjockt hår och jag har ljust tunt mes-hår.
Jag har vita tänder, Nils har gula......nääääää, nu var jag taskig.
Men visst vi har ju hängt ihop i 20 år, så det vore ju underligt OM vi inte var lika, lite grann.
Vi borde ju växt ihop både psykiskt och fysiskt (om man säjer så).
Och jag hoppas det blir mer än 100 år till :)


Kommentarer
Toia

Vad fina ni är!!!!



Bättre folk tror att mannen är ens bror än ens son. You know what I mean......



Kram!

2010-10-27 @ 12:53:52
URL: http://fluffymolntuss.blogg.se/
kristina

Jättefin bild på er. Mamma bor nära postmannabacken.

Tror inte du vet vem hon är. Visade henne din blogg när hon var hos mig i Kalmar, hon tyckte hon kände igen dig. Veronica kände hon igen då hon gillar pärlor och smycken och har varit i butiken.



Kram Kristina

2010-10-27 @ 17:56:08
kristina

På tal om storebror, en gång när min man skulle hämta vår äldsta son på förskolan ca 20 år sen. Sa vikarien som var där -Mattias din storebror är här nu.

Lite pinsamt men ändå roligt.

2010-10-27 @ 17:59:36
kristina

Kom att tänka på i gåsatider att jag kände igen en tjej som heter Tessan hon var på nån gåsamiddag ni var på. Är det hon jag tror har hon jobbat på Flash i Kalmar. Trevlig tjej.

2010-10-27 @ 21:40:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0