Lovely Middag hemma hos Pamela med mina Lovely kollegor!



Kommentarer
kristina

Jag gick i samma klass som Pamela på gymnasiet på Borgarskolan i Malmö.

Hälsa henne ifrån mig.Jag bodde då i Malmö.

Flyttade till Kalmar 1988 för studier och blivit kvar.

Min mamma bor i Vellinge.



Kram Kristina

2010-10-23 @ 11:46:53
Anonym

Åh vad kul...vet jag vem du är?

Och vart i Vellinge bor din mamma?

Ska aboslut hälsa Pamela!

//

Johanna

2010-10-23 @ 13:18:43
kristina

Nej tyvär tror jag inte att du vet vem jag är. Vi flyttade till Vellinge 1983 och jag till kalmar 1988.

Mamma bor nära Vellingebacken. Läste om Pamela i en inredningstidning att hon jobbar med blommor och inredning. Vet ej om hon kommer ihåg mig men vi umgicks i skolan. Vet du om hon har nån blogg?

Hittade din blogg genom en annan blogg.

Tyckte det var kul att läsa om er då ni bor i Velling och har rötter i Kalmar. Visade mamma din och Veronicas blogg då hon var hos mig förra veckan.

Veronica har hon ju träffat i butiken och dig tyckte hon att hon kände igen.



Kristina



2010-10-23 @ 23:49:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0