Måndag 15/11

Ja, vad säjer man om Fotbollsgalan? Vi 3 (Nils, Måns och jag) satt som bänkande framför Tv:n.
ZLATAN är ju bara bäst, snyggast (ja, jag tycker det även ifall han stått i en Falafel vagn på Rosengård) och coolast!
Alla andra fotbollsspelare framstår som meeeesar...
Vet inte vad jag ska tycka om H, snygg eller inte? Jo, men det är hon väl?
Ska iallafall köpa ELLE för att läsa intervjuvn och checka bilder.
FARS DAG firade vi såklart.
Karl, han hade nog gjort 10 teckningar och små pysselgrejer som han sen lagt in en låda som han sen hade ritat och skrivit på, Han är vår lille Kreatör!
Ingrid, hon hade gjort pärlplatta, armband och teckningar.
Måns...fick lite småpengar av mej (när han köpte Söndagsfrallor) som han köpte Saltlakrits för, det gillar Nils.
Samt ett kort där han skrivit:
Tack Pappa! För du kör mej till Malmö varje dag! Och för du lärt mej skejta och surfa.
Ja, det går inte ta miste på att mina barn ÄLSKAR att GE! (som sin MOR) ......MEN de ÄLSKAR även att FÅ (som sin MOR). Det ligger liksom i generna!
Av mej (genom barnen) fick han en fin Paul Smith halsduk med den klassiska designen.
Såklart slängde även jag ihop en Bouef Bourgnon med pressad potatis till Söndagsmiddag :)
......Ingrid på bilden har Faster Karins gamla Päls, väldigt Vintage-chic!....Hon tyckte den var snygg! sa hon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0