Fredag 19/11

Härlig helg som väntar...kan tyvärr inte avslöja ALLT nu, Suprises idag (man vet aldrig ifall vederbörande läser) hihi...Och Dinner imorgon.
Dessutom kommer Måns kompis Ola från Kalmar med tåget och ska hälsa på.
Oj, vad de bokat och planerat för helgen, mkt SKATE kan jag iallafall meddela. Nils får väl skjutsa runt dem till alla Skate-ställen.

Denna fina silver -tistel vill jag HA! (lånat bild från House of philia!)
Jag vill HA ALTT! inför jul (nämen,... jag är väl inte ha-galen !?)....
Den kommer ifrån Rosendahl (Karen Blixen)..skulle passa så fint nu till min lilla Vita/silver hörna som jag fixat.
Målat byrå och pysslat (bilder kommer).
Jag kan gå riktigt loss på JUL-pynt!
Både "kitsch", gammeldags eller stilrent.
Nu har jag mitt LISA LARSSONS Lucia tåg färdigt sparat....nu vill jag börja spara på ngt nytt.
Sparar i och för sig på George Jenssens julgrans pynt....men nu funderar jag på Tyska trä-änglar från erzgebirge.
Mycket gulliga små träänglar (finns typ på 5 ställen i hela Sverige, b.la Hökeriet på Lilla Torg i M-ö).
Eller kanske Ingrid ska börja spara på dem.......
Jag längtar så till Jul och önskelistorna är långa som vanligt.
Min e kort men bestämd :)

Ha en underbar Helg! Det ska jag försöka ha :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0