Tisdag 1/6

Alla snackar om JUL stressen!
Men what about JUNI stressen!!!!!
Här ska det "utflyktas", presenter till fröknar (18 st) ska inhandlas!, avslutningar och avslutningskläder, planering för läger , fester, konfirmationer, studenter osv.........
Men ingen sommar, ingen sol och ingen inspiration!
Har varit ledig i 2 dgr som jag tillbringat med att leta efter nycklar, ringa myndigheter och jobbiga företag som ALDRIG svarar eller tappar bort ens samtal!
Barnen tycker iallafall det är hur underbart som helst att komma hem direkt efter skolan och ta det lugnt.
Annars kör vi som galningar, Nils och jag på eftermiddagarna till olika träningar eller matcher.
På tisdagar spelar Måns tennis i Vellinge!!! Och det är ju lyx att han cyklar dit själv!

Bilderna ovan är på min syster Matilda som spelar i det "braiga" bandet December Darling.
I torsdags spelade de på en festival i Kristianstad!
Hon är cool, min syster! Cool och bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0