Fredag 15/1

Äntligen Fredag!
Ja, jag ska jobba imorgon! Men det är ju bara "fjuttiga" 5 timmar :)
Ibland är det helt ok att jobba på Lördagar, OM det är ös..
Och man vet att det INTE råder ett KAOS där hemma.
Veckan har som vanligt gått i ett rusande tempo, med alla träningar, utvecklingssamtal (för Lille Karl), och fix och dix.
Igår var jag faktiskt LEDIG, jag gick min lilla "Vellinge-runda", underbart i den kalla blåsten!
Och var hos min superduktiga sömmerska i H-viken som ska laga och fixa till min päls, som jag inte lyckats använda denna vinter.
Vill ha den klar tills i slutet av januari, då vi ska på inköp ngr dagar i Stockholm....ytligt jag vet..men jag är ÄRLIG!
Jag ska sätta på en luva, och ett skärp så den blir mer sportig och nonchalant.
Jaja..det är bara små detaljer i ens liv....men det är ändå viktiga "things"!
Skulle så gärna vilja åka på solsemester och sola och bada, eller åka skidor, och sitta framför elden och dricka gluewien!
Jaa..det var oxå svåra beslut :)
Tjingelong!
Ha en Härlig Fredag!
Det ska jag försöka ha!!!!


Kommentarer
Agneta

Tack för trevligt besök i Din fina affär. Så gulligt och så stilig Du var när jag kom. Lycka till.

2010-01-16 @ 13:59:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0