Torsdag 9/12

Denna fina snö borg mötte mej igår kväll när jag kom hem sent från FACTORY.
Min Måns hade under eftermiddagen byggt den själv, verkligen kreativt tycker jag!

USCH! vad jag är PMS:ig och hemsk idag.
Ledig idag och har i och för sig varit på strålande humör tills....jag vet inte vad.
Jag är bara vrål arg och irriterad.
Tur att Nils är på julfest och slipper mej.
Har tränat, varit på möte, lämnat skjorta och kavaj på Nils jobb och blev där bjuden på lunch.
Åkt runt på ärenden och köpt lite julklappar...
Ååh vad jag ÄLSKAR JUL och är sååå glad över denna snö som gör det hela så stämningsfullt!
Överallt glimmar och glittar det och jag vill KÖPA ALLT! (suprise???).
Jag vill göra små jularrangemang överallt i hela huset, det är sååå mysigt.
Ikväll var jag och de små på MÅNS LUCIA uppvisning, väldigt vackert och fint med levande ljus och klassisk Lucia, tärnor och BARA stjärngossar.
Måns läste vers nu väntar 2 Lucia uppträden till (så är det att ha 3 barn).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0