Tisdag 20/4

idag var jag på brandövning/föreläsning i fastigheten som vi har butiken i, BALDER.
det var faktiskt lite intressant....2 timmars ang. brandskydd och allt.
Arbetade sen...
Nils skulle sen på match i H-borg, så han lämnade in Ingrid hos mej i butiken innan han körde.
MFF bussen stod parkerad precis utanför butiken och alla spelare finklädda i kostym och ljusblå skjorta passerade förbi...
FAN! att jag inte hade kameran med mej, det har jag ju alltid.
Måns hade blivit så glad över att få kort på dem!
Han blev lite...glad när D. Andersson hejjade på mej....ja, vi hejjar på varandra!
Åkte hem, hämtade Kalle, hämtade Måns på tennisen och överraskade med kvällsmat på BK (burger king).
Ja, ibland är man lat, pappan är borta och barnen blir såklart över glada!
Nu ligger de i sängen nyduschade och kollar film....
Och jag är ganska nöjd!
Är stolt över min man iallafall....som det går bra för!
ibland ger slit lön för mödan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0