LångFredag 2/4

Idag är det LÅÅÅÅNGFREDAG!
En STOR dag!
Vi är lediga allihopa och det känns såååå skönt!:)
Min syster MATILDA fyller 30 år!
Min lilla söta tjocka lillasyster som föddes på KALMAR BB 2 April 1980.
Jag var 7 1/2 år och var måttligt intresserad av att få ett syskon (jag hade varit ensam barn så länge, så jag var väl lite oroad över att få en till...i familjen som skulle få uppmärksamhet..jag skulle bara vetat:)
Som sagt 4,5 kg och 55 cm lång klämde Mamma ut, hon var stor, tjock och skrek högst på BB och var inte alls en liten prinsessa som jag tänkt mej!
Men det gick snabbt att älska denna charmiga, underbara, gulliga och speciella MATILDA!
Gud! vad jag passat henne, lekt med henne, tagit hand om henne, tröstat, kramat, gosat, bytt blöjor......
Ja, en mini-mamma har jag varit emellanåt!
Hon är en enastående person i allra högsta grad!
Vacker, kreativ, ROLIG, fantasifull, arbetsam, omtyckt, charmig,generös,självständig, egen, musikalisk, smart tja....vad ska man säja.
FANTASTISK låter det som!
Vi är 4 helsyskon som är VÄLDIGT tajta och sen kom en massa halvsyskon, men jag är så oerhört glad och tacksam över att jag har sådana fina syskon som ALLTID (när det VÄL gäller) ställer upp!
Jag är stolt över dej, Matilda!
Och ikväll blir det fest!


Kommentarer
Anonym

Vilka fina bilder på er syskon. Kul att se vilka likheter ni har!

2010-04-05 @ 14:55:53
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0