Tisdag 27/10

Haft en trevlig dag med mina barn, återkommer med bilder o text om det snarast!

Men det är något jag STÖR mej på!
Hur kan ngn människa som läser ngn annans blogg STÖRA sig så mycket på dennes blogg!????
Och dessutom skriva hemska, elaka, ointelligenta, ja..allmänt STÖRIGA kommentarer!
Nä, jag har inte råkat ut för det (bara 1 gång).
Utan jag tänker mera på de "kända" bloggarna som kändisar skriver.
Där kan en människa på fullaste allvar tycka o tänka och skriva rent av taskiga kommentarer!
Jamen...LÄS INTE den då!
herregud! hur svårt kan det vara? Det är ju bara att låta bli.
Nä, då är man tydligen så nyfiken och verkar inte ha ett liv, så man ägnar både tid och energi till att skriva elaka saker.
Jag tycker så synd om kändisarna. Visst de får kanske "skylla sig själva", med att lämna ut sig själva och sitt liv så, men ändå...
Hur orkar folk???
Mer KÄRLEK och tillgivenhet till folket, tycker jag!


Kommentarer
Anonym

Jag håller med, tror att det är sjuka människor som retar sig på att andra har det bra.

2009-10-28 @ 11:51:37
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0