Måndag 26/10

Har länge letat efter en liten päls till Ingrid, fusk eller inte.
Hade i tankarna.....en liten vit antik mink päls.
Tyvärr jag är inte en djuraktivist, så jag köper gärna äkta päls.
Men så fick jag tips om en fusk på H&M
Och visst!, jag har köpstopp!!!!......men den lilla fusk pälsen för en liten slant, den kunde jag INTE motstå!
Den ser ut som en liten vit antik minkpäls, precis som jag tänkt.
Och ingrid, hon verkar gilla den! (tillsammans med den bruna sammetsbaskern med minkboll från det italienska fam.företaget BARNUM, som vi har i butiken)
JA, jag gillar päls!
Det är både snyggt och varmt! Inget går upp mot päls!
Har både testat dunjacka och Canadian Gooze, men inget går upp mot päls! och det står jag för!
Idag är vi lediga, för det e Höstlov så efter INgrids 4 årskontroll som gick SUPER! Åkte vi, jag, Ingrid, Måns, Karl och Alfred till Vellinge blomman för att insupa lite Halloween och ja.. .faktiskt JUL!
Vi åt lunch och fikade och satt och snackade, det är så roligt att få sitta och prata med de små.
Som tex...
Måns önskar sig en stora syster eller storebror, helst vill han ha en som spelar i MIF, -grym ska han va! säjer Måns.
Ingrid vill ha en bebis, antingen en lillasyster eller lillebror.
Karl borde ju vara nöjd, tycker man , som har
både Store bror och lillasyster.
Nä, han vill ha en lillebror.
Idag sa han:
-Jag gör vad som HELST för att jag ska få en lillebror!
Vad som helst?
Du och pappa ska fixa en!
Ok....!? :9


Kommentarer
Anonym

Ja hur fixar man det? Men visst är det underbart med en stor familj. Speciellt när de är vänner( det händer ju ibland)

2009-10-27 @ 08:49:32
URL: http://vackraveran.blogg.se/
malin

Jag alskar ocksa pals sa fint.

2009-10-27 @ 15:01:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0