Tisdag 17/11

Förra veckan var det studiedag på dagis.
Ingrid var "PRAO" hos mej i butiken.
Hon är en rätt så bra prao.
Hon viker utan utan att man behöver säja till, hon kör runt och provkör våra köpe-vagnar (jag menar de måste ju prövas så det inte är ngt "skit" vi säljer).
Hon pratar med kunder och berättar om vår invigning och att det var fest då!
Tja, hon sköter sig helt enkelt i butiken.
Men hon gillar inte när vi sätter på larmet när vi ska gå hem, då det är mörkt i butiken...då frågar hon efter tjuvar och håller mej hårt i handen.
Min lilla Ingrid!

Jag är ingen mode bloggare.
Men jag har lite känsla för det.
I höst tror jag på ett par ridbyxor nedstoppade i ett par läderstövlar eller ett par coola Fiorentini Baker.
En snygg, fräsch tunika eller helst av allt en klassisk RL kavaj.
Ridbyxan hittade jag på ZARA, 279:- de är ljuvliga! Som tajts!
Fiorentini vill jag oxå ha, men ack så dyra! ska försöka skrapa ihop lite sy pengar först...
RL kavajen är snyggast! helst en lila, och den är ju billigare på nätet, om man har kontakter + rea!
Så det är mitt mode November Fashion Tips!




Kommentarer
Annelie

Längtar verkligen efter att få komma o se butiken! Flyger till ängelholm över dagen inom kort men det är väl en bit från Malmö? Om du vill få in sypengar vill jag göra beställningar på några kuddfordral! Hör av dig i så fall!! Kram

2009-11-18 @ 07:09:58
Anonym

Ja byxorna är supercoola. !!

2009-11-18 @ 15:32:08
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0