Onsdag kväll...

Denna kommentar fick jag ikväll...
har dock inget med denna bild att göra men ja vill säga att du har en underbar blogg man får ta del av din vardag vilket är superkul och hur fint du har hemma sen =)
doch är ja lite nyfiken på din syster siggans hem skulle gärna vilja se. hoppas hoppas =)

kram angel
Jag är såååå nyfiken vem det kan vara.. ngn jag känner? ngn okänd?
Men jag blir glad såklart!!!
Siggan flyttar dock 1 Feb 2010..vi ska stå ut med varandra tills dess, men så fort hon flyttar ska jag givetvis fota och visa på Bloggen.



Kommentarer
Anonym

Gud vilken nyfiken människa!

2009-11-05 @ 08:46:52
angel

ingen du känner =) men ja är en tjej på 26 år som bor i västerås och älskar kläder och inredning skulle kunna göra om hemma varje vecka =) inredning och fix kan man aldrig få för mycket av.



svar till den som tycker ja är nyfiken man måste vara framåt om man vill nå men dock respekterar ja om det inte vill visas de va bara en önskan.



en liten glimt av vem ja va =)



trevlig kväll angel

2009-11-05 @ 20:50:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0