Söndag kväll 24/5

Så var då denna Kristi Hmmel-helg slut...
Tjoho..var den gick snabbt.
FOTBOLL för hela slanten såklart! Och även mitt första Stylist-jobb för LÄnsförsäkringar (låter inte så "hot" men det har varit "hot" kan jag lova....!!!) är nu slutfört!
Det har gått så SUPER! Och alla verkar nöjda och jag själv är oerhört glad och känner mej riktigt duktig, igen.
Hmr...jag är nog rätt så BRA, ändå!!!!
Kan inte direkt gå in på VAD vi fotat, det är ju alltid så hemligt med såna projekt...inte för jag tror ngn av er skulle ta ideén och snabbt som attan skulle genomföra den, men jag orkar inte heller gå in på alla detaljer.

I fredags var vi bjudna på Dinner nere hos Kihlboms i Falsterbo (som annars bor i Sthlm).
Det var SÅÅÅÅ trevligt och SÅÅÅÅ GOTT!
Alltid kul att träffas och inspirera varandra :)

Min Mamma har varit nere och bott hos Morfar som varit gräsänkling denna helg, småbarnen var hos dem i Fredags när jag stylade och Nils o Måns var på Halör-cup.
Barnen tyckte det var mkt kul och träffa Mormor och Gammel Morfar (faktiskt 4 generationer).
De träffade även Ralphs (mammas sambo) systers son hund, SMILLA, som först Ingrid var livärdd för.
När hunden kom,.... var INgrid helt försvunnen, alla letade efter henne, tills de hittade henne uppkrupen i en säng instängd i ett rum och var så nära till gråten och var jätterädd för hunden.
Men efter lite lirkande så lekte hon och Kalle som aldrig förr med din lilla vovven när jag kom o hämatde dem.
Så hon börjar lära sig.
Hon gillade ju Lasse så mycket (kusinerna...Karolina och Henriks snälla hund).

Ännu en fullspäckad vecka! Varför kan ALDRIG vi bara ta det lugnt och ta dan som den kommer!??? konstigt....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0