Onsdag 4/3

Så var vi alla i familjen samlade igen!
Brunbränd, utvilad (hm...) och fräsch kom Nils hem i Måndags.
Han och Nicke hade surfat, skrattat och haft det härligt!
Barnen blev sååå glada att Pappa kom hem!!!
Såklart jag oxå!! :)
Så nu har han slungats in snabbt som......i arbete, hämtning och körandes till träningar etc.
Jag jobbar på Factory, och där är det som vanligt mycket att göra, att man knappt hinner äta lunch.
Istället slänger man i sig ngt onyttigt och mår illa efteråt. Inte bra!
Idag har jag hjälpt Siggan att flytta, hon har fått en 2:a hands kontrakt och både lägenheten och läget verkar jättebra.
Huvudsaken är att Siggan är nöjd!!!!
Och tur är att jag har mina systrar som jag tycker så mkt om (även lille Agge oxå såklart!).
Hämtade även symaskinen som blivit lagad, det var ngn "makkaper" som gått sönder, så Symaskins-Greger hade lagat symaskinen genom att ta likadan "makkaper" från annan ur-gammal maskin, så då var det löst!
Slutsumman, 695:-
Så nu ska här sys igen!


Kommentarer
Malin

Ni ska vara glada over att ni har varandra..

2009-03-05 @ 15:40:33
veran

Ja du får önska dig en ny maskin när du fyller 40:)

2009-03-05 @ 16:55:22
jojan

symaskin i 40 årspresent....3 år dit!

Nä, då lutar det mer åt stooooor diamant.

Tycker alla att jag Som vanligt....är HA-galen!



//

Jojan

2009-03-05 @ 16:59:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0