Onsdag 16/12

Jobb, stress och inköp av alla julklappar!
Men det hör till, lite stress i jule-friden!
Blir så retad på de som säjer:
-Stressa inte!!! Du behöver inte stressa så!
Det e lätt för dem att säja, som förmodligen har tiden!
Jag köper julklappar till 22 stycken (och då är mannen och barnen inräknade).
Men så är det att ha stora familjer, och jag skulle ALDRIG dra in på julklappar.
Jag älskar julklappar och vill såklart många själv ! :)
Det är så roligt!!! ...och dyrt.
Nu när man har eget, så både jobbar man mer och tjänar mindre!
Konstig kombination, hur gick det till??????
Nils och Måns åker till London på Söndag och kommer hem sent på Onsdag 23/12 kvällen.
Måns ska få prov spela för Chelsea!
Han och 2 killar  i hans MFF lag, förstå vilken upplevelse!
Såklart är han oerhört stolt och glad! Men jag tror inte han fattar vilket äventyr han kommer få uppleva!
Men, så det blir att fixa julen de sista dagarna innan jul, själv. Men det fixar jag väl??
Erik, Linda och barnen kommer och firar jul, samt Anna och hennes 3 tonårsbarn och mina 2 systrar, Sigrid och Matilda!
Det blir en STOR jul!


Kommentarer
Anonym

Wow, vilken upplevelse! Lycka till Måns!

2009-12-17 @ 07:31:17
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0