4:dje Advent, Söndag 20/12

USCH! vilken hemsk människa jag varit!
Jag har inte varit rolig att umgås med denna helg. FÖRLÅÅÅT min familj!
Sjuk, Stress och PMS i allra högsta grad.
Jag vet faktiskt inte vad som hänt med mej, men jag är på väg UPP, om man säjer :)
Ja, det är väl tur att man kan be om usäkt och erkänna att man ibland är värdelös.
Ofta är jag ju en ganska snäll HUMAN BEING.
Iallafall har vi fikat, klippt oss, pyntat, städat, åkt pulka, handlat, lagat mat, bakat, spelat tennis, hockey, kollat film, försökt sno en gran....
Ja, lite allt möjligt så att säja.
Mitt iallt stökk går diskmaskinen sönder för 10:onde gången, så då fick Mannen nog och åkte och köpte en ny.
Kul så här inför jul, där rök väl min julklapp.....snyyyyyyyft...
Tur att man har en "Handy-man" som kan koppla ur och koppla in, fixa och trixa så man slipper ta hit en reparatör som man fått betala 2000 kr till för..
Måns och Nils stack nu ieftermiddag till London, det var en stolt och glad och oerhört förväntansfull liten kille som åkte iväg med Pappa Nils och gänget.
Åååh, vad stor han blivti MÅNS, han är så himla söt och rolig.
Hans kommentarer och sätt....tja, han är ju lik mej, det ÄR han faktiskt i sättet
!
Det här med att sno och vara snäll.
Igår kväll skulle jag och Kalle gå och köpa gran vid kyrkogården i Vellinge....men "gran-affären" hade stängt vid 18 en Lördag, så vi såg ut en och gick hem igen.
Nils trodde de bara var på "Middag" så jag gick tillbaka vid 20 tiden..men ingen där..
Jag bara VILLE ha granen så vi kunde klä dej ihop igår kväll, så jag tittade mej omkring,  försökte faktiskt "rucka" den och försöka dra upp den..JA; JAG TÄNKTE VERKLIGEN GÅ TILLBAKA DAN DÄRPÅ OCH BETALA!!!!!!
Men den satt FÖR jäkla hårt, så jag fick gå hem igen i snöstormen.
Så idag gick vi bort dit, jag och barnen och granen var kvar! vi betalade och fick t.om små mini granar till barnen!
Knäppte fast granen på Snowracen och gick hem...
Jag ÄR ofta snäll, men kan även som Super snälla Silver Sara förvandlas till en hemsk häxa!


Kommentarer
Anonym

Fin gran ni har! Hoppas du inte är sjuk och att du har det härligt nu när de "stora" är väg. Kram

2009-12-21 @ 22:14:52
URL: http://vackraveran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0