Tisdag 29/9

Jobbar o sliter...........
Ihelgen jobbade jag i vanlig ordning......fast det har jag ju alltid gjort sen jag kan minnas!
Nils var HAPPY DADDY o körde runt med alla barnen på deras aktiviteter.
Karl på sin ishockeyskola, han kämpar på i 2 timmar och gör mål, så duktig!
Måns var på kalas hos klasskompis och ja...Ingrid, lilla prinsessan, får "hänga" på!
På Lördag kväll kom NIls gamla barndomskompis Fredde från Kalmar ner (på kortvisit) med son Ola, som är lika gammal som Måns, de 2 leker jättebra!
Så vi åt dinner och vinade.
På Söndag spelade Måns en massa matcher, Nils han körde runt honom på de olika matcherna.
Ja, jag säjer då det....

Och idag är det Tisdag och jag har jobbat på Factory.
Åkte sen hem o hämtade barn x 3, körde in till stan igen, för att gå till frisör Alexandra.
Alexandra dukar upp värsta gotte-bordet till barnen, när de kommer....så ja, de Älskar att gå till henne.
Snyggt, Surfigt och Fräscht! det är vad jag vill att hon ska klippa pojkarna.
Ingrid, hon fick sina små toppar oxå toppade.
Så nu kan jag fortsätta frisera dem efter hand, när man fått grunden.
Sen hade jag lovat dem Åhléns, där Kalle o Ingrid fått Presenkort för deras små reklam-jobb de gjort.
Ingrid valde små hästar med rosa glitterpärlor.
Kalle han är väldigt givmild till sin storebror, så Måns fick ett utav hans p-kort....snällt.
Kalle själv,  han valde Starwars-mask med tillhörande lazer-svärd.....
Jag sa NEJ! han fick välja PRECIS vad han ville utom just den hemska masken (som Ingrid bara hon tittade på .....gallskrek).
Kalle, han skrek oxå att han vill ha den hemska masken, då kom Pappa som "räddade"han.
jaja....visst ska han få välja precis vad han vill när han nu jobbat ihop till det själv.
Så det var 3 glada barn som traskade ut ut Åhléns!
Så nu är vi hemma o Nils på MFF-match.
Dagarna bara flyger iväg.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0