Torsdag 3/7

SEX and the CITY var såååå super-duper bra.
I nästan 3 timmar satt jag som paralyserad, och tittade inte på klockan en enda gång.
Jag grät som bara den, skrattade åt deras roliga kommentarer.
Den var även så snygg! 1000 ombyten och Chanel, Gucci, Louis Vuitton, Manolo Blanik m.m. figurerades under hela filmen!
Dvd:n ska jag bara HA!
Innan bion var jag Liselotte och Valli ute och åt på Gränden, gott och så trevligt att träffa tjejerna igen!

Igår, Onsdag var jag mer än medvetslös!
Somnade 01.30 (när jag kom hem från bion) och sov dåligt.
Jobbade hela dagen på Factory, som var MER än jobbigt, helt själv, Rea och helt Otroligt galet!
Träffade dessutom fotograf Lasse efter jobbet, för planering inför stylist-jobb efter semestern.

Idag, Torsdag har jag fått avlastning på Factory.
Men nu är det bara 2 dagar kvar till Semestern!!!! Och det känns helt underbart!
Måns och Kalle har varit med Moster Matilda hela dagen på Folkets Park i Malmö, åkt karuseller och haft kul.
Och ikväll har NIls föräldrar varit här, Nils, Måns och Ingemar var på Malmö FF och vi andra åt.
Vår tvättmaskin har gått sönder, och jag kan ju säja att det tog mej hela förmiddagen att hitta en reperatör, och då fick jag verkligen böna och be för att han skulle komma!
Så tyvärr...blir vi 7000 kr fattigare, för maskinen hade brakat sönder efter 4 år.
Ja, vad ska ma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0