Fredag 8/2

Att jobba en heldag, 8 timmar på Factory (utan 1 tim normal lunch) är faktiskt RIKTIGT jobbigt!!!!
Jo, jag åt en hamburgare!
Man står, går, springer i trappor, är SUPER trevlig (såklart), tillmötesgående och social (det har jag ju inget problem med).
Man är trött i huvudet och ont i kroppen.....men vad jag klagar....!
Det är då givetvis superskoj, och idag har Christina (nils kusin) och Inke (sara o Ias mamma) hjälpt till.
Odd Molly kom inte, och inte Good charma heller (som blivit så populärt)!
Det var nästan synd om alla 50 personer som hoppats, ringt och kört in till stan, för att shoppa.
Jaja, vi sålde ändå.
När jag kom hem, hade Nils lagat tacos och vi åt allihopa.
Ingrid var frisk idag och har hälsat på sin nya "stora" avdelning idag tillsammans med sin kompis Isabella.
Jag VET att hon måste flytta upp, men det känns ändå lite jobbigt för VI trivs så på denna lilla, minsta avdelningen hon går på. Den hon ändå har "vuxit upp" på.
Fröknarna är så goa och mjuka och det är en sån otroligt fin stämning där, jag kommer gråta när hon ska sluta där.
OCH, köpa ngt riktigt fint till dem!
Men, dagiset är ju bra och jag VET att även denna avd är bra, (Kalle började ju där).
Och där går redan ett helt gäng med tjejer som är födda samma år -05, så de kommer nog vara typ 7 tjejer i Ingrids ålder. Så det blir nog bra........
Kalle går ju på den den avdelningen med största barnen, han börjar ju skolan i höst!
Han är så omtyckt av tjejerna, och de går och trånar efter honom....
Men han är ju så rolig och charmig, Kalle!

Idag på Factory träffade jag på en snygg tjej, (kund) som hette Ingrid.
Det e alltid kul att träffa folk som har sina barns namn (löjlig grej, jag vet).
Hon berättade att hon kallades NiNNi, och alltid gjort.
Även vår stamkund heter Ingrid och kallas Ninni (typ 55 år).
Det tycker jag är kul, för VÅR Ingrid säjer verkligen Ninni, hela tiden och nu säjer vi alla det oxå!
Jag är väl lite bättre i förkylningen, men jag fattar inte hur man kan ha så mkt snor i näsan.
Det känns som jag snutit ut typ 1 kg, minst.....denna vecka.
Förlåt att jag låter lite äcklig, men det e faktiskt jobbigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0