Tisdag 1/4

Blev lurad av Måns på morgonen, att det både snöat och att garage lampan ramlat ned (vilket skämt).
Jobbade sen på Factory hela dagen.
OCH...vi har fått UGG, först skrattade jag, UGG har ju funnits länge....men dessa är då det ABSOLUT senaste, Opray Winfrey har rankat dem på sin "måste-ha" lista.
Det är meningen att man ska HA dem på sommaren, och de är coola, och till barbent och snygga tunikor eller små klänningar.
Vi säljer iallafall dem som smör och jag har t.om fått ett par av ia och Sara.
Anna, snälla faster Anna hämtade barnen ( hon VET hur vi har det).
Svärföräldrarna kom oxå på besök, efter Wien-vistelse, och ingen blir ju gladare än Ingrid när de kommer!
Hon bara aaaavgudar sin Farmor och Farfar, jag tror att hon skulle kunna följa med dem vartsom helst i ngn liten resväska....
Svärmor hade köpt sååå mycket fina tyger till mej i Wien, i ngn fin exklusiv tygaffär, så jag blev sååå glad!
Det är så fina och exklusiva tyger som jag aldrig har sett ngn stans.
Tack snälla Svärmor, det är knappt så man vågar klippa i det och sy...så fina är dem.
Nils var på Miff-match och ja.....vi andra tog väl det lugnt efter stormen (barnen lagt sig).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0