Torsdag 13/9

Idag har jag haft en "leta-reda-på" förmiddag innan jag jobbade på Factory ngr timmar.
Leta reda på.....innebär att jag letar reda på saker som jag vill ha och undrar över.
Tex...en snygg lampa till sovrummet där uppe, nattduksbord, små mässingskoppar till Ingrids byrå som jag snart ska fixa.
Det kan även vara att jag kollar runt och kollar vad jag / vi vill ha!
Inspiration ingår ju även i mitt yrke som Stylist!....Ja visst!
Ja, lite såna grejer.
Jobbade på Factory som sagt.
Hämtade barnen och Måns var redan hemma när jag kom hem med de små, våra byggare är ju alltid här numera så det e väl ok.
Måns tränade sen MFF och Kalle hängde på.
Så jag och Ninni städade i huset, hon vill så gärna hjälpa till lilla gumman.

Och ÄNTLIGEN fick jag min efterlängtade Espresso-maskin.
Det blev ingen Nespresso utan en ISOMAC.
Båda mina 2 svägerskor har talat så väl om denna apparat, eftersom de själva har varsin.
Så efter vi checkat "price-runner" så köpte vi en på nätet (och då blev den nästan 2000 kr billigare).
Så nu har vi ställt undan våran mocca-master som bara kommer användas när vi har mkt folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0