Onsdag 19/9

En kär vän (tyvärr ses vi inte så ofta) fyller 35 år idag!
Charlotte Elm /Ravn.
Vi lärde känna varandra när jag började 3:an på Smedby-skolan utanför Kalmar.
Sen dess har vi följts åt genom åren.
Ett minne som kom upp....
Din födelsedag för 20 eller 21 år sen (helt hemskt va!?).
Ett foto där vi alla tjejer sitter hemma hos dej, på väg till "Skutt" (discot).
Vi sitter i ditt rum, superstylade och coola (tyckte vi) , jag kommer ihåg att jag var svartklädd med solglasögon (hoppas jag inte hade det på discot sen....:)
Som sagt din födelsedag för 21 år sen.
GRATTIS! kära Charlotte, hoppas du får en fin dag!

Möte på förmiddagen om min framtida karriär!? som Personal Shopper (PS).
Och det gick bra och det ska bli sååå spännande!
Lite måste fixas inför nästa vecka...
Foton på mej måste fixas som ska publiceras i annonsen.
Presenations-visit-kort och en liten inredning (där jag ska stå) ska jag fixa.
Jobbade på Factory hela dagen sen.

En grej som jag retar mej på , nej INTE  retar mej på men som jag undrar över ÄR över hur min man som är
jättesjuk, både kan  gå på fotbollsmatcher sena kvällar, åka motorcykel en HEL dag utan att varken klaga eller hosta.
Men idag, när han hämtar barnen och måste ge dem mat då är han plötsligt JÄTTE-SJUK och håller på att DÖ, typ när jag ringer hem och undrar hur det går!?
Jag åker runt halva Malmö för att fixa näs-spray, tankar bilen OCH handlar mat! Bara för min man.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0