Måndag 24/9

Hela förmiddagen tillbringade jag hos min favvo-frisör Alexandra på "VI", det e så härligt att sjuka ner i stolen, klippa sig, göra slingor, få lite huvudmassage och skvallra...
Gjorde massa ärenden på stan sen och hade möte om PS-(personal shopper) grejen.
Inhandlade faktiskt en Margareta-skål och litermått i pärlemor-färgad.
Jag har alltid önskat mej en sån, så jag gratulerade mej själv till PS.
Åkte och hämtade barnen tidigt, Kalle hade kompis Adil med sig hem och de lekte.
Måns cyklade hem själv, det e rätt skönt när han gör det.
Ätit äppelpaj nu ikväll av våra egna äppeln.
Barnen verkligen älskar äppelpaj och mest vaniljsås.
Såg det dära "Victoria Beckham-programmet", såna skvaller program e alltid kul att se.
Men de tycker väl alla, de som erkänner iallafall.


Kommentarer
malin

Ja visst är dom fina dom där margareta skålarna... härligt att piffa lite.

2007-09-26 @ 09:24:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0