Torsdag 3/5

Stylist-jobb HELA dagen för Epsilon.
Jätteroligt!
Fotade i Gunnar N studio ute på Limhamn.
10 Modeller som skulle kläs och en make-up artist som makeade och fixade hår.
De kom en och en så det var lättare än att alla skulle komma på en gång!
Jobbet gick förhoppningsvis bra och jag kom nog inte hem förrän klockan 19.30 för jag var TVUNGEN att köra förbi "Thai-mat-stället", mitt nya ha-begär är numera: THAI-mat!
Så jag var bara tvungen att äta det, kände jag.
Stackars Nils hade hämtat alla barnen, fixat mat och sen kört in till Måns träning med allihopa.
Det hade i och för sig gått bra, men jobbigt med 2 trötta syskon som sitter och väntar på att Store-brollan ska träna mellan 18-19.
Men men....vad ska man göra!?
Vi 2 låg sen slut-körda i sängen vid 20 tiden och bara kollade tv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0