Tisdag 15/5

Ingrid agerade FOTOMODELL på förmiddagen för Panduro Hobby!
Det gick ok.......
Först skulle hon INTE sitta i den dära väskan som var omgjord till båt!
Nej, hon var nästan rädd för den (lilla känsliga flickan), sen skulle hon typ GÅ HEM!
Hon sprang mot dörren och sa:
-UT!
Så mamman fick göra bort sig alldeles totalt, springa, hoppa, låtsats brotta ner Nils, skratta och säja både det ena och det andra,  leka och busa med gosedjuren vi dragit fram.
De andra (Fredrik fotograf, Ulrika stylist, och de andra 4 som stod och kollade) trodde nog jag var MER än Galen!
De stod och skrattade åt mej och mina konster.
Usch! jag kände mej som en sån där amerikansk mamma som typ tvingar och hetsar sin dotter till att bli "Princess America" eller nåt.
Och eftersom vår dotter är en rätt så bestämd liten dam var det inte sååå lätt men det gick!
Efter denna mardröm för vår lilla dotter  fick hon vara med oss på jobbet hela dagen!
Efter lunch så hämtade vi upp Moster Matilda som oxå skulle agera modell för PH.
Hon skulle iklädd bikini och bad-mössa löddra in sig i tvål och vada ut i Falsterbo-havet och sen bada och låtsats som om det var en het sommar-dag!
Varför tror ni jag valde Matilda!????
Rätt gissat: för att hon är en cool tjej!
Det blev oxå så SUPER-bra! (tack Matilda! jag höjde hennes arvode med 500:-....för vem hade stått ute i havet NU i 20 min och låtsats njuta!?????).

Sen var vår jobb-dag slut, ingrid och jag hämtade store-bröderna och åkte hem och lagade mat (eller värmde findus fisk-gratäng...så j-a god!).
Pappa Nils var på Match i H-borg! Han kom inte hem förrän alla vi sov (jag nästan oxå)....låg iallafall i sängen med en hög av tidningar och läste.
Malmö vann och det var han ju glad och lycklig över (snacka om att styra ens humör....).

OBS!
Matilda och Ingrid kommer nu pryda varje Panduro Hobby skyltfönster i hela Sverige i Augusti!


Kommentarer
Malin

Super fin bild, ha ha rakel hade vägrat om hon inte hade fått ha napp typ. Hon ser så himmla stor ut.. K

2007-05-16 @ 23:58:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0