Onsdag 9/5

Vilket väder!
Kallt och ruggigt.
Fast jag fick en massa gjort!
Har suttit inne hela förmiddagen och sytt och sytt och sytt!
ÅÅÅH, vad jag längtat efter det!
Nu fick jag 4 par byxor gjorda, 2 par till Henrik i Tyskland, ett par till Ingrid, ett par till Kalle...och OJ, det blev nog till Natalie oxå.
Jag känner mej jättenöjd.
Vid klockan 14 kom Nils hem, vi hade bokat eftermiddagen till fotografering till Panduro Hobby.
2 UR-söta pojkar i 8-årsåldern fotades i miljö utanför oss.
Pojkarär så söta och så charmiga!
Trots att man har 2 små monster (inte alltid) så e ju pojkar sååååå charmiga!
Både Nils och jag var nöjda med dagens jobb!
Jag hämtade barnen och Nils åkte vidare för att jobba.
Vi 4 år pytti panna (tack findus!) och sen var vi alla så trötta!
Pojkarna stupade i säng medans den 3:dje ungen prompt skulle vara uppe och vänta på Pappa!
Hon e såååå bestämd och jag ORKAR inte med hennes GÄLLA Opera-liknade skrik som skär genom vad som helst.
Usch! jag kan inte vara bestämd emot henne!
Pappa kom sen.....och då var ju hon glad men MAMMAN skulle prompt lägga henne, minsann så hon somnade säkert inte förrän 21.
Jag som ville SY! (eftersom jag fått sy-abstinens nu).
Jag sydde lite.....sen läste jag DAM i sängen och stackars Nils fick sitta uppe vid datorn och jobba!


Kommentarer
Anonym

tack tack för att du sytt till henrik, han behöver verkligen byxor..och skor. Lite roligt att barnen behöver nagot det händer ju inte sa ofta,
kram karin

2007-05-10 @ 23:55:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0