Fredag 4/5

Jag har fått lite mer stylist-jobb genom Panduro Hobby.
Stylist för deras HOBBY-IDÈ tidning, kul!
Och Nils och jag kommer jobba tillsammans......
Vi kan ha en sådär 100 olika meningsskiljnader hemma, men när vi jobbar går det faktiskt Jättebra!
Så nu har vi börjat jobba i hop för Panduro.
Idag var vi ute i deras Studio hela dagen i Fosie och fotade smycken, urverk .....you name it!
Hämtade sen barnen.
Packade sen in allihopa i bilen med väskor och paket och grejer.
Nils och pojkarna styrde sen bilen mot Stockholm för att hälsa på Fabrbor Erik med familj.
Lilla kusin Agnes skulle döpas.
Jag och Ingrid stannar hemma för att ta det lugnt.
Vi gick och handlade en massa goda saker som vi skulle mumsa på på kvällen.
Efter kvällsmat tappade vi upp ett bad, sen låg vi där säkert en timme.
Ingrid var så trött sen så hon somnade gott med vällingflaskan i sängen när vi låg och kollade tv.
Jag var så trött också så jag kröpt till sängs rätt tidigt, Sköööönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0