Fredag 11/5

I dag hade jag en trevlig och rolig förmiddag /lunch med Cissi.
Cissi kom ut till Vellinge och vi gick igenom lite sy-projekt.
Hon kollade in barn-örngotten jag syr osv.
Sen åt vi lunch på "mimmas" och hade en trevlig lunch!
Tack Cissi!

Hämtade barnen och Ingrid hade precis kräkts när jag kom!
KUL!?....
Så det var bara att packa in barnen och hämta Måns och åka hem  och ta hand om sjuka lilla-syster.
Stackars Ingrid! Helt slut och trött var hon och hängig.
Så när Nils kom hem åkte jag och handlade och sen hade vi en lugn och skön hemma-kväll.
Pojkarna fick välja mellan att se "Talang 2007" på fredag-kvällen eller Melodifestivalen på Lördagen.
De valde Melo så de gick och la sig tidigt och Nils och jag åt Cantadou-inrullade Lövbiffar och satt och pratade.
Mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0