Onsdag 28/3

17 grader och VÅR!
Folk på stan går omkring i t-shirts och shorts, e det inte UNDERBART!
Själv har jag stått innanför glas-fönster från klockan 10-17 på Factory.
Super-mkt att göra och det e såååå roligt och jag är nog en rätt bra och trevlig säljare....(om jag får säja det själv...).
Nils hämtade barnen och jag handlade.
Barnen åt toast och Nils och jag en god kyckling-sallad.
Vid 18-tiden "wrooomade" Nils svåger Anders förbi.
Han var precis hemkommen från Tyskland.
Och det var 6 stora ögon som stod vid fönstret och munnarna bara GAPADE!
Nils var salig! och Kalle ännu värre.
Kalle ÄÄLSKAR bilar och KALLE kan ALLA bil-märken!
Det var en PORSCHE GT3, silverfärgad.
Kalle t.om sprang ut mitt i middagen för att inspektera!
Sen fick han sitta i den och sen provköra med Anders, snacka om att han var lycklig!, Nils likaså.
Måns sprang runt i området och lämnade sina fina inbjudnings-kort  (som Nils gjort) till klass-kompisarna.
Nu ikväll tittar Nils på fotboll.
Jag sitter vid datan och stryker tvätt, som jag gör varje dag och som jag älskar....bara jag hade ett super-duper-mega-ångstrykjärn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0